19.11.12

STEVENS - THE APPRENTICE

 STEVENS - THE APPRENTICE




Yo Stevens, äijä opiskelee Popoissa oppisopimuksella kenkäkauppiaaksi. Miten näin pääsi käymään?

Mielenkiinto oli korkealla firmaa kohtaan, halusin saattaa merkonomiopiskelut loppuun ja olla mukana työelämässä samalla.

Kerho taustoistasi! 

Äiti, faija ja pikkusisko eli neljä meitä on. Muu perhe asuu Kuopiossa ja siellä meikä on kasvanut. Mun komea ulkonäkö on peräisin Dominikaanisesta tasavallasta josta mun mutsi on kotosin ja mäkin oon syntynyt siellä.

Missä on Savon murre?

PERKELE! En tiiä, oon Savolainen mutta se murre ei kai sit tartu. Mut kyllä sitä pittää välillä, elekää immeiset eppäilkö ettenkö ossaa...

Mitä kieliä puhut ja mikä on eroottisin kieli?

Eroottisin kieli on Espanja jota käytän aina sängyssä, osaan myös Englantia sekä Suomee ja Savvoo hiljoo ja kovvoo. Opiskelin myös Saksaa mutta ei se oikein tarttunut...

Miten puolustaudut aggressiivisia puumanaisia vastaan, jotka tulevat Popoihin ihan kenkämaniassa?

Kyllä mä pärjään, mä rauhotan ne mun Dominikaanisella charmilla ja teen meditaatio hengityksiä etten itse käy liian kuumana...  

Mitkä on sun suosikkikengät?

Vansit varmaan, niitä mulla on eniten .Odotan  kyllä kovasti ensi perjantaina julkaistavia Jordan nelosia. Ei meinaa tulla uni silmään...

Mikä on siistein suomalainen merkki, jota Popoissa myydään?

On paljon hyviä, kuten Makia, Costo, St Vacant, mut mun sydäntä lähimpänä on Mähöne. Mähöset on vaan kaikin tavoin ihan sairaan hyvät, ne ei nouse nivusiin ja ne pitää mun vehkeet kasassa. Muutenkin ne on laadukkaat ja diggaan Mähönen jätkien meiningistä.  

Mitä mieltä oot Popojen työilmapiiristä?

Meitsi digaa, kritiikkiä tulee suoraan mutta reilusti ja fiilis on hyvä. Onhan tää vähän erilainen duunimesta!

Äijä treenaa vapaaottelua, mitkä on sun tavoitteet lajissa?

Meitsi haluu päästä pitkälle, kovaa treeniä ja ainakin Suomen huipulle mennään. Treenaan GB-gymillä kovassa seurassa niin kehitystä tulee saletisti.

Mitä toivot joululahjaksi?

Matka Dominikaaniseen tasavaltaan. Noh, se on enemmän unelma, enkä varmastikaan oo ollut niin kiltti, et joku ostais tällaisen lahjan. Ois se vaan niin huikeeta sukellella riutalla.



 
Äijältä löytyy monia skillssejä, vaparin lisäksi sä osaat räppää ja BMX-tsygäkin on hallinnassa, mistä sut löytää jos susta haluu saada enemmän selkoa?

Jos mä en oo sisustamassa uutta kotia Hertsikassa tai gymillä Arabiassa, niin mut löytää salee Kluuvin tai Roban Popoista. Prrrrrrr!!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti